Koji broj trebam pozvati ako se nalazim u inostranstvu?
U slučaju poziva van Srbije prethodno navedeni broj zamenjuje +381 11 333
1217
Koje informacije trebam pružiti prilikom poziva
Pre nego što kontaktira Motrio pomoć na putu, korisnik mora da pripremi sledeće informacije radi efikasnijeg
otklanjanja kvara: tačnu lokaciju vozila, opis kvara, broj šasije, registarski broj i broj telefon na kome je korisnik
dostupan. Čim primi poziv od korisnika Motrio pomoć na putu organizuje i preuzima troškove vuče vozila do
najbližeg ovlašćenog Motrio servisa. Stranka će sama nadoknaditi trošak vuče ukoliko se ne slaže sa mestom na
koje se vozilo odvozi, a koje je određeno ugovorom. Korisnik je u mogućnosti da udalji vozilo sa mesta događaja na
kom se dogodio kvar (autoput i slične saobraćajnice) pod uslovom da predmetno uklanjanje vozila odobravaju
važeći propisi, o čemu je dužan da odmah obavesti Motrio pomoć na putu.
Koje usluge mogu dobiti?
Vuča vozila do najbližeg ovlašćenog Motrio servisa
Vozilo će biti odvučeno do najbližeg ovlašćenog servisa Motrio. U slučaju mogućnosti izbora između više Motrio
servisa unutar kruga od 20 km, stranka može da izabere u koji Motrio servis želi da ide.
Motrio omogućava uslugu vuče vozila u najbliži Motrio ovlašćeni servis od mesta preuzimanja vozila. Motrio ne
pokriva troškove rezervnih delova potrebnih za popravku vozila.
Motrio pomoć na putu kupac može da pozove čak i u slučaju sopstvene greške i to zbog sledećih razloga:
- pogrešno natočeno gorivo, smrznuto gorivo, gorivo lošeg kvaliteta
- zaključan automobil
- prazan akumulator zbog ostavljenih upaljenih svetala
- saobraćajna nezgoda